Mitt sexiga ursprung.

Har fått lite kommentarer utav pappa de senaste dagarna där gubben påpekar att En blondin som nått toppen av sin karriär säger "hej och välkommen till McDonald's". Som lite extra information till dig då, pappa, skulle jag bara vilja säga att det i det fallet inte kan vara toppen utav min karriär eftersom jag inte är blond.  

eftersom han envisas med att säga det så börjar jag fundera på om farsan har gjort en såndär konstig plast-operation och ändrat hårfärgen och ögonfärgen ifrån ljust till mörkt och kanske därför kallar mig blond. För att han själv en gång i tiden var det? Fast sen slog mig tanken att hela hans släkt inte kan ha gjort samma operation och därför är och förblir jag mörkhårig.

Föddes ju faktiskt med
SVART HÅR och ljusbrun hy. Stolt är jag över det. Då tänkte jag komma in på det här med att folk inte kan fatta att jag är svensk. Jag har fått höra att jag är allti ifrån Syrian till Afghan. Fattar inte riktigt hur, men antar att det är för att jag bara umgicks med invandrare förut och betedde mig lite för mycket som dem. Jag är halv-finsk, 49% Svensk och 1% Belg. Och jaaaa, Jag var tvungen att ta med den procenten. Det är den som gör att jag har brun-gröna ögon, lite mörkare hy än en normal svensk och att jag föddes med kolsvart hår. De svenska 49% och min belgiska procent är jag då mest stolt över. Den bildar ett speciellt band mellan mina färger och min pappas släktsida.

Min syster blev blond och ljushyad... Det var ganska typiskt mammas familj.

Men nu vet ni vart jag kommer ifrån.


Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

alla ser vi olika ut. Jag är helsvensk men har bruna ögon, vilka jag har ärvt av min mor som ärvt av sin mor....och dom är också helsvenska. =)

De e väl tur att vi ser olika ut. Annars vore det hemskt.

Take care!

2009-11-23 @ 09:27:46
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback