Något förvirrad

I morgon är det utvecklingssamtal och sedan gå till gymmet o kolla upp priser. Ska eventuellt köpa 10 gångerskort. Härligt att komma igång igen. Efter det ska jag troligen till systers skola, men jag kommer inte hitta dit :( Skulle ju hänka på till sjukhuset med henne men undrar hur det kommer att gå nu. Ingen aning. Annars får det bli hem och glo i taket o pilla naveln lr något.

Hade ju tänkt fråga min prins om vi skulle ses... problemen e bara att jag inte pratat m han sedan i tisdags och jag kan inte hans nr utantill. Sitter därför här och väntar på att han ska logga in på msn, vilket han  inte gör varje dag.

Med min vanliga otur blir detta säkert en sådan natt som han inte loggar in.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback