Night of horror

Vi började filmkvällen kl 20.00 igår med att kolla på The Grudge (japanska versionen) - Den var ju inte jättebra med den var bra - helt klart.

Sen såg Lillasyster och hennes killkompisar på
Itchy the killer - Japansk massmördarfilm, men jag stod över, är inte kul med filmer där någon bara dödar människa efter människa filmen ut...

Efter 2 japanska filmer blev det, vad vi alla hade väntat på,
The SAW.....
Vi började såklart med ettan, sen tvåan. De båda filmerna var jättebra. Jag förstår inte hur jag kunde tro att de skulle vara dåliga och därför inte sett dem tidigare.

I mitten av
SAW III blev jag så trött att jag gick in och la mig, tråkigt nog.
Den var riktigt spännande men jag orkade bara inte glo vidare. Syrrans kompisar höll sig vakna hela natten, i alla fall några utav dem.

Måste se klart 3:an någon gång och sedan de resterande filmerna. 5/5 helt klart.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: pervelie

Det där med klämmor under madrassen låter rätt omständigt om jag ska vara ärlig... Men alla sätt är bra utom de dåliga. Köp och testa :)

2009-11-08 @ 21:19:41
URL: http://pervelie.blogg.se/
Postat av: pervelie

Det tycker jag. Är sjukt irriterande när lakanet korvar ihop sig när man sover :/

2009-11-08 @ 22:31:07
URL: http://pervelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback