Obligatoriskt, ofrivilligt tjuvlyssnande

Kom precis hem ifrån Barkarby. Har vart där på chillkrök och slaggade över.
I alla fall ligger jag i min egna säng nu och stör mig på ett sånt jävla irriterande ljud. Och det går inte att stänga ute!

Vad fan ska man göra när låtssasbrorsan och hans ex/tjej ligger i rummet över en och
pippar som kaniner? Jag har redan provat att stoppa in hörlurar i datan och vrida upp musiken på max - funkar inte eftersom hela väggen skakar.
Det här är fan inte klokt. Varje gång hon är här så händer samma sak. Någon som vet om
öronproppar funkar? För kuddar isolerar inte riktigt.
 De är ju inte blyga heller utan kör sitt jävla marathon och gärna 4-5 omgångar.

Snälla tänk på mig :'( det är hemskt att vara ofrivilligt öronvittne till sånt här!

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback