Såld för 10 kameler och en åsna

Min boyfriend är inne på msn :D:D har snackat med han i ca en halvtimme nu. Han har blivit otroligt gullig den senaste veckan, säger bebis efter varannat ord och andra söta saker som man vill bli kallad för.

har även dubbelkollat så att jag verkligen kommer hem till sverige igen när vi åker till syrien nästa år. Alla säger ju att jag aldrig kommer att komma tillbaka utan typ bli såld för 10 kameler och en åsna eller något.

Om 2 veckor flyttar han tillbaka till Fittja och då får jag äntligen sova med han igen. Vi har bara pratat om en massa bra grejer. Och saker vi ser fram emot.

Nu känns allting på topp, även kärleken.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback