Shoo Fuckers

Tjenna.
Idag vaknade jag strax efter 7 av att ingen väckte mig. Så jag bestämde mig för att fortsätta sova till kl 9. Hade ingen väckarklocka och ingen som var hemma. Jag kom då på den smarta idén om att hålla i sladdarna och hörlurarna till min iPod för att hålla lite koll på när jag ska vakna.

Jag har en gåva om att kunna kontrollera min sömn om jag har fokus på något. Det vill säga i morse fokuserade jag på att hålla i sladdarna medans jag sov och när jag föll i för djup sömn och tappade greppet så vaknade jag. Kollade på klockan och somnade om. Kvart i 9 gick jag upp, å var det dags att fixa håret och sminket tyckte jag. O käka lite frukost.

På utvecklingssamtalet pratade min lärare om hur duktig jag är (fast jag har 2 ig-varningar) och att jag är en av de FÅ i klassen som har förstått att man måste plugga, så det så, där hör ni att jag minnsann pluggar *paus för namn som jag inte nämner*.
Sen gick jag ocg min f-mamma ner till gymmet för att kolla upp priser och så fick vi några blanketter som ska fyllas i.
Så snart blir det igång med träningen igen.

Efteråt skjutsade hon mig till syrrans skola där vi skulle bli hämtade senare. Den första jag ser när jag kommer dit är Jakobsbergs mest idiotiska och äckliga kille. Tyvärr blev han den sista jag såg innan vi blev hämtad ca 2 timmar senare också. Måste säga att min syster har en jävligt speciell klass, kan dock inte säga om det är på ett positivt eller negativt sätt.

Sen blev det ortopeden m syrrans knä - ingen operation behövs.

O nu sitter jag här hemma och degar.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback