SL suger fet-röv



Kom precis hem från Söder.  Värsta problemen ever med tågtrafiken idag. På väg in så krånglade ledningarna mellan solna och Karlberg, så jag fick byta till buss i Solna till näckrosen och ta t-banan till Fridhemsplan och därifrån åka till slussen o ta buss.

Så var vi hemma hos
 Raul ett tag och glodde på TV. Japp det stämmer, vi såg på TV. Hans hund blev min nya bästis, den verkligen dog för mig *tihi*. Så kollade vi vidare på Tv, fast lite mer på varandra och det var typ min eftermiddag/kväll.

på vägen hem var det buss till slussen, t-bana till T-centralen i hopp om att ledningarna skulle vara fixade (vilket de var) 5 minuter innan mitt tåg mot Märsta skulle komma så ploppade det upp att det nu var elfel mellan Sthlm södra och T-centralen. Jag hatat att åka komunalt, ska ta körkort fan samma dag som jag fyller 18.

Sen var jag tvungen att springa till bussen i Upplands Väsby eftersom tåget var försenat. Och den enda bussen som gick var den som åker runt hela skiten. Tog alltså 40 min med buss ifrån Stationen till mig... Det tar normalt 10 min med rätt buss.

Nu ska jag vänta på syster så ska hon och jag käka "romantisk middag". Ne skämt å sido, alla har käkat här så det står bara uppdukat till 2 personer mitt emot varandra på bordet.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback