Svar på era frågor del 3/4



Blogg

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser ganska många bloggar. Fokis, Kissies, Dessies, Paows, Gaybloggen, Rahlenfeldts, schtekurai, Egoina, Kenzas, Fuckwithyou, NILMA och ett flertal andra mindre bloggar.

Skulle du vilja bli känd genom bloggen?
- Ja varför inte? Du blir jag ju känd för den jag är och inte för något jag inte är. 

Vilka bloggar besöker du mest?
- De bloggar jag kollar in oftast är Fokis, Kissies, Rahlenfeldt, Egoina och NILMA.

Hur länge har du haft bloggen?
- Jag har haft min blogg sedan våren 2008.

Hur länge har du bloggat?
- Jag har uppdaterat bloggen sedan hösten 2008. I början visste jag inte riktigt vad jag ville att min blogg skulle handla om eller vad jag skulle skriva om. Sen bestämde jag mig bara för att skriva på och det fingerar ju bäst.

Hur många unika läsare har du om dagen?
- Förra veckan hade jag ca 20 om dagen. Nu har jag mellan 95-160 läsare om dagen.

Peace out ..v,

 


Kommentarer
Postat av: Joel

wihoo :) ja e med bland bloggarna du läser :)

2009-12-03 @ 21:01:20
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback