Usch för småsyskon (ibland)

Jag skrev ett inlägg igår om hur skönt det var att vara liten och om att jag älskar mina syskon...
Tänkte bara säga att det inte alltid är roligt med syskon, speciellt inte småsystrar som bara är ett år yngre. Detta är ju bara preliminärt, men just nu avskyr jag Felicia.

Mamma hade en helt ny sonny ericsson som jag skulle få ha tills min telefon är färdig på servicen, sen skulle syrran få den efter att jag lånat den. Men nu har hon tagit den och ger mig hennes gamla nokia, där knapparna har trillat av. Precis det dilemmat jag ville undvika. För på Expert (där jag lämnat in telefonen) har de lånetelefoner, tyvärr hade de ingen inne idag, alltid Nokia. Jag har nog aldrig hatat en telefon mer än Nokia 2626.

Jag har haft sony ericsson sedan jag började använda mobiltelefon. Jag blir bara arg när jag använder en Nokia, får lust att dänga dem i väggen direkt. Så nu blir det 3 veckor helt utan mobiltelefon för mig...... Har ingen aning om hur jag ska komma i tid till McDonald's i morgon eller till Sollentuna på möte på onsdag.

Min mobil är min klocka.
Småsystrar är pest. Och jag är på svordomshumör.
*drar en riktigt vacker, lång svordomsramsa för mig själv*

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: petra

Sv; nej men oj då :o vad hände i skolan?:/



näe eller hur, det gär ritigt ritkigt ont :/

2009-11-09 @ 19:02:29
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback