Dagens schema

sitter och väöntar på att syrran ska bli klar så vi kan åka till jakobsberg. Jag ska hem till mamma och hämta mitt löshår som jag ska sy in på tisdag. Och så har mina kläder kommit så jag ska hämta pistavin, så morsan inte slarvar bort den. Kläderna hämtas på fredag.

Ska duscha och äta hos mamma sen ska jag hem till Anna och sminka mig. Vi ska ha tjejkväll i kväll. Det blir ju rätt lugnt eftersom jag ska på jobbintervju tidigt i morgon ;) Hoppas att det går bra för mig. Har packat ner snygga "kostymbyxor" och en pred perry tröja. Det borde ju se diskret ut.

Ska gå och tömma mina jackfickor nu, blir ett jack byte vi hörs senare.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback