Det privataste vi äger

Kom på att jag ska lämna in min telefon på lagning snart igen. Så nu sitter jag och för över all musik till datorn, ska rensa bort en hel del låtar. Det är överdrivet att ha lver 600 låtar på mobilen när den knappt klarar av att ha 200. Sen kommer jag bara att få ångest över att jag tagit bort vissa låtar. En del har man så mycket minnen till och vissa låtar är helt enkelt vem man är.

Det mest privata en människa kan äga är en mp3/ipod/mobiltelefon/freestyle + CDskivor. Det är exakt vad som speglar din personlighet. Ingen kan komma och säga att du har dålig musiksmak. Det är ju bara vem du är som person som reflekteras i musiken.



Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback