Bråkhumör

Blev bara tvungen att skriva ett till om hur mycket jag avskyr vissa killar.

Fastnade precis på msn med
Mille, han som sa att jag var alldeles för på. Nu har vi inte hörts på 2 dagar och det visar ju bara vilken brist på intresse han har för mig. Så jag skrev till han på den kyliga vägen - som han ville att jag skulle gå.. efter att ha frågat vad han gör och väntat i 2 timmar på att själv svara på hans "sjdå?" så sa jag till honom att vi ska bryta all kontakt. På de grunder att det märks att man inte är intresserad om man absolut inte hörs på flera dagar fastän båda är inne på msn. - Det är bara sjukt att påstå att det skulle leda till ett fast, fungerande förhållande. Och är man seriöst intresserad så ratar man inte personen samma kväll som hon bjudit han OCH hans killkompis på en landskamp. Spelar ingen roll om det skulle ha vart världens sämsta match, man gör bara inte så.
Mille - fuck off

Sen har vi nästa idiot som jag har att handskas med. Denna någon har om exakt 21 timmar funnits i mitt liv i exakt 1 år. Vi har vart fram och tillbaka mellan tillsammans och ingenting. Nu råkade det precis vara en period som vi var "tillsammans" från 1/10 tills igår natt :P jag frågade om en bild och han sa att han inte hade pengar. Då tröttnade jag ordentligt. På ett år har jag inte fått en enda bild av honom. Jag sa fuck off till honom och blev asförbannad. Då sa han det tillbaka o jag sa till honom att gå till någon annan varpå han lämnade mig (igen). SKRATTRETANDE. Måste jag säga att det var
Nasho detta handlade om?

Sist har vi
Haydar aka Sami Shakir. Den äckligaste människan jag någonsin träffat. Mitt ex sedan 1.5 år tillbaka. Värre får man leta efter. Fast letar man efter en kille som utnyttjar en på pengar, våldtar, är otrogen varje dag och som ljuger 24 timmar om dygnet så har man hittat helt rätt. Han har sex med allt han ser och tror att han kan få vilken tjej som hellst. Förutsatt att man letar efter 14-åringar (som tycker att det är coolt att va tillsammans med äldre) så är det nog inte svårt att "få den man vill".

nu har jag listat de 3 värsta killarna jag vart i kontakt med. Bör tillägga att Mille faktiskt är trevlig, Nasho har ett hjärta och, eh, ja Haydar har bara porr på datan.

Peace out
..v, (för sista gången inatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback