Hallo =)

Kom precis hem efter än, faktiskt, rolig dag i skolan...
Det började med italienska, där jag lyckades lära klassen hur man säger kokain - på grund utav et felaktigt ord.
Efter det hade vi Civilrätt. Den var väll inte sådär jätterolig, ganska mycket matte och jobbigt att placera in allt i hjärnan.
Sen lunck --> Psykologi med redovisning. Det gick väldigt bra för vår trio måste jag säga. Inga direkta fel och jag lyckades nog trycka in ett o annat vettigt utanför själva projektet.
Sen fick vi göra en deal med Matte-Anders om att vi skulle börja en kvart tidigare och sluta en extra kvart tidigare. (vi hade 45 min matte istället för 60)

Sen fick vi loooooov :D Så härligt. Fast jag satt kvar i skolan och spelade kort, stress, som jag förlorade i några gånger vilket resulterade i en illröd hand och en massa blåmärken som uppstod direkt. Tror inte att jag är så smärttålig.  Började nästan gråta för det gjorde så ont. Bild kommer senare, när rodnaden har lagt sig.

Nu ska jag ta en macka, blev så sugen på ost & skink macka med gurka.

Peace out
..v, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback