Restaurangbesök på Annas nota

För mig blev det till att jobba efter skolan. Vi gjorde ju ingenting vetigt egentligen. Sen slöt jag fred med Anna och hängde på till Roma för att käka middag. Hade ju inte fått i mig något sedan kl 11.00. Jag,Anna,Andres,Helena,Marii och Veronica gick dit och hade det trevligt. Förutom att servitören var lite sloooow. Tog en halvtimme för oss att få maten.

Lite bilder på god mat:
Friterad Scampi med citron och sås.


Annas grillbiff med potatisgratäng


Min Acapulco.


Japp ibland får man äta tjockismat. Acapulco är min favorit-pizza. Tidigare var det Azteca men tror att de får ligga på en delad förstaplats. Till maten drack vi cola. Eller det var mest Anna som drack cola eftersom hon hällde över från mitt glas till hennes hela tiden. Andres åt köttbullar med pommesfrites, fast det kändes lite pinsamt att fota - så det struntade jag i. Hans pommes synss dock på första bilden.
Men trevligt hade vi.

Nu ska jag gå och sova hade jag tänkt. Natti natti!

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback