Skol-update

Gick upp kvart över 6 i morse, gick hur bra som hellst. Somnade dock inte innan 03.00 inatt. Så fick ju a alla fall 3 timmar sömn.

Började morgonen med ett glas vitaminer som smakade blä och luktade vodka och fanta. Så tog jag en smörgås. Grovt bröd med skinka, ost, gurka och paprika - utan smör. Bättre och godare kan det inte bli.

Nu sitter jag i skolan. Började kl 08.00 med Tyska. Första gången jag inte kommer 1 minut försent. Sen hade jag engelska uppsatsskrivning på an bok. Tror inte att det gick sådär jättebra, men jag försökte i alla fall och gjorde mitt bästa. Det är huvudsaken.
Sen blev det lunch... Ensam... Man känner sig ju helt off när man tvingas sitta ensam vid världens största bord i matsalen när alla runt omkring sitter och stojjar och pratar.

Hahahhaha ser ju ut som att jag är största mobboffret. Fast det får liksom bli ensam-lunch när man har prov och alla blir klara på olika tider. Sitter och väntar på Jenni och Paola nu så att vi kan gå och handla.

Efter skolan blir det hem och plugga. Bara från idag badar jag i läxor till onsdag och torsdag :(

peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback