Why do we always fight

Nu har vi bråkat sedan i lördags och det blir bara värre. Förstår du inte att jag avskyr att bråka med dig? Jag säger dumma saker ibland för jag är inte heller mer än mänsklig. Det spelar ingen roll hur jävla mycket vi hugger varandra i ryggen. Jag orkar inte mer. Jag kastar in yxan här och nu. Du är precis allt för mig, jag vill inte leva utan dig. Jag har sagt förlåt så många gånger och jag vet att jag har gjort fel. Men du har också gjort fel. Kan vi inte bara sluta bråka och fortsätt vara tillsammans? Snälla bebis, jag vill inte göra dig illa med hårda ord längre. Jag vill vara snäll, vill krama dig, vill ha dig hos mig.



Jag älskar dig. Det finns inga ord som beskriver hur mycket. Men mitt hjärta klarar sig inte utan ditt. Jag vill bara gå vidare med dig och göra saker vi aldrig har gjort, få säga saker som jag aldrig har sagt. Jag vill va m dig och hålla i dig. Jag släpper inte taget om dig. Jag släpper dig aldrig. Jag vill ha dig tills jag dör.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback