Less



Hemma hos mamma för att åka vidare till Gävle senare. Det här kmr verkligen inte att bli en bra helg. Mamma har ju lovat mig 1000 spänn att handla för, men vad hander? direkt när man kommer hem innanför dörren så börjar vi bråka om det. För då har hon självklart inga pengar. Så då menar hon att jag ska köpa det jag behöver för mitt studiebidrag (som hon får in på sitt konto och vägrar ge mig) Och jag blir bara så äckligt jävla irriterad på att hon ljuger för mig varje gång vi pratar. Hon ljuger om precis allt.

Jag överdriver inte när jag säger att det ska bli jävligt skönt att slippa henne i framtiden- för jag vill inte ha mer med henne att göra

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback