Polkagriskoks



Sitter i datasalen på skolan och känner att jag bör dela med mig utav en händelse på lunchen.
Min bästa vän,
Jennie, och jag satt vid ett bord. Hon åt och jag drack apelsin juice. Innan hade jag lånat pengar av henne till ett paket cigg för att jag inte orkade gå till mitt skåp o hämta. Så hon skulle ge mig 60 kr så skulle hon få 100 tillbaka. Så ger hon mig 60 kr i 20-lappar då jag plötsligt säger att det absolut inte ser misstänksamt ut att hon ger mig pengar i matsalen. Jennie hakar på o kommer på att vi skulle ha något som symboliserar knark. Då plockar jag upp 2 polkagrisar ur fickan och tillsammans sitter vi där och ser jätte skyldiga ut (med mening) medadans vi tillsammans mosar polkagrisarna med en sked.

POLKAGRISKOKS helt enkelt. Så lät vi skeden ligga kvar på bordet medans vi skrattande gick därifrån.

Försökte senare sälja in idén till min juridiklärare, men hon blev ganska chockad över mitt förslag. Ingen sucse där inte.  Tänk att snorta polkagrisar. ;/ Eller va fan skulle man tänka det för?
Det hade ju funkat bättre med vanligt salt.

Nu ska jag kika runt lite, kanske hinner med ännu ett inlägg om något senare :)

Men tills dess......

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback