Blä

Kom precis hem ifrån skolan, skulle egentligen ha slutat 15.40 men jag har en sådan grym Mv att jag gick hem tidigare. Känns vettigare att sitta hemma och plugga ifred än att irritera sig på småsnackare och inte kunna fokusera i skolan bå grund av värken.
Ska kolla något avsnitt av SATC nu och vila mig så ska jag plugga från 17-tiden tills jag går och lägger mig.

Vet inte hur ni är men när jag har mensvärk har jag lust att skrika rakt ut, kasta grejer omkring mig och bara gråta. Ibland blir jag jättedeppig och känner det som om hela världen är emot mig fas oftast blir jag bara enormt tyst. Kan sitta i flera timmar och inte säga ett ord, bara lyssna på vad som sägs runt omkring. Det är som att jag finns men inte syns - klart jag klämmer fram något när jag är med mina vänner, men har jag ingen lust så låter jag dem prata med varandra medans jag hör på. Känns som att man skulle behöva ha bedövning för att det gör så ont, det enda som hjälper för mig är en Ipren 400 mg + en Alvedon 200 mg - Gärna i kombination med sömn eller motion

Dagen började med världens tråkigaste idrott, var mest med för att hålla igång och bli pigg. Konstigt nog blir jag jättepigg efter träning - Kanske orkar knalla en mil i morgon igen? I alla fall hade vi vikarie och fick spela basket... eller spela fick vi inte göra utan vi fick leka basketlekar så som stafetter och fia med knuff, helt okej var det. Hade hellre gjort någonting annat men motion som motion.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

hej vart har du tagit vägen??

hör av dej!

2010-04-14 @ 11:29:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback