Fredag + Lördag

Var hos Fredrik igår. Vi började med att promenera en mil och när vi kom hem gick vi ner till Ica och kandlade ingredienser till en tonfisksallad som vi sedan åt till både lunch och middag. Pratade en del och myste.
Mådde riktigt bra igår för första gången på länge.

Nu sitter jag i min säng och väntar på att Karis son och hans vän ska komma för att hämta mig och tillsammans åka till högskoleprovet på Vilunda gymnasium. Har inga förhoppningar om att det kommer gå bra. Gör provet mest idag för att se hur det går till. Sen ser jag hur jag ligger till och kan plugga till höstens prov och där ser jag vad jag inte kunde och pluggar sedan på det till nästa vårs prov - pra strategi tycker i alla fall jag.
Provet börjar 08.20 och slutar 16.15

Efteråt ska vi på 50-års fest och fira Mats. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg ikväll eller inte.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback