Shoping is LOVE

Jag säger bara en sak...

... Shoping is my substitute for LOVE!!!!!!!

Längst till vänster = Grå munkjacka 169:-
Längst till höger = Svart, tunn baströja 35:-
I mitten = Vitt, tunn baströja 35:-
På vita tröjan = Svart bolero med veckade ärmar 99:-

Allt finns att köpa på NewYorker. Munkjackan är från killavdelningen... Så mycket skönare än tjejtröjor. Ni får se bilder senare på hur kläderna sitter på - hatar spontanshopping men nu behöver jag inga baströjor till garderoben i alla fall *hihi*
Tog även ut pengar till Pinkbiljetten, så nu kan vi äntligen köpa dem.

Kom precis hem (
klockan är 00.52) Jasmin smsade mig vid halv 10 och frågade om jag ville plugga på Donken och guess what? Jag ville. Så jag åkte och mötte henne på stationen och tillsammans tog vi bussen till McDonalds i Upplands Väsby. Köpte glass och en stor Latte, bilder kommer in i morgon.  Vi har ett stort straffrättsprov på fredag så vi pluggade rätt hårt och i morgon blir det ännu mer. Har inga höga förhoppningar men fan, ett VG borde man kunna klämma fram i alla fall, eller?

Ska gå och lägga mig nu så man orkar upp i morgon, redo för en ny dag med massor av studier.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback