Sommarlängtan

Dif vann mot Hv71 med 4-3

Nu är det till att plugga sig till sömns... Med andra ord plugga tills man deckar i böckerna.
Prov i morgon - det suger men efter Fredag kommer Lördag och då blir det till att åka hem till Fredrik för att hjälpa han med matematik och förhoppningsvis ha en trevlig stund med honom igen.

Ska dra en mil på gymmet i morgon också och försöka träna magen tills jag spyr. Prestationsångest tror jag att det kallas för. Jag sätter inga mål men jag är inte färdig förrän jag är
TO DIE FOR!!!... Det är väll ungefär som att säga "Hej, jag heter Mathilda och vill vara anonym"... dubbellmoral? Svårt att sätta fingret på det.
Folk ser redan resultat.. det enda jag ser är lite bättre markerade kindben, avsmalad kring hakan och benigare höftben.
Vad andra har sagt så är jag smalare i ansiktet och fått lite finare former (=smalats av och frambringar numera figuren lite tydligare).

Det här känns som det år då jag tar tag i saker och ting med start på hälsan. Något lite småfult är att mina fräknar börjar komma fram på grund av solen, fast å andra sidan har jag redan fått färg i ansiktet, kan bero på att jag inte sminkar mig lika ofta som förra året? Fräknarna försvinner när min solbränna tar över och antingen blir brun eller bränner av huden. Sommaren brukar börja med att jag bränner axlarna, nacken ansiktet och bröstkorgen men efter att ha använt en solskyddsfaktor 15 i några veckor efter är allt bra igen och jag är då bruuuuun.

Ska sluta drömma om sommaren nu, i morgon blir det ju tydligen snöoväder så sommaren får komma när den kommer tills dess ska jag plugga.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback