Svar på tal

Har egentligen ingenting att skriva om men såg att jag dått komentarer angående tidigare inlägg.

Den ena var om att jag aldrig skrev min vikt, som jag sa att jag skulle göra i söndags. Anledningen till att jag inte gjorde det var för att jag bara fick ett bud på vikt och för att jag ändrat min tankebana lite, var väldigt upprörd i slutet av förra veckan. Allt har löst sig nu och det får bli en överraskning senare var det var för tjafs med min vikt.

Den andra komentaren var ett svar på mitt inlägg "varför får man inte sova ifred" där någon skrev att jag skulle stänga av telefonen. Det klarar jag inte av att göra. Vilken idiot sätter sig och smsar någon på en söndagmorgon i alla fall? Ingen normal jävla människa gör väll det? Jag sover på ett konstigt sätt och har fått för mig att jag måste kolla klockan när jag vaknar mitt i natten - annars kan inte jag somna om. Därför stänger inte jag av telefonen, men jag har börjat sätta den på ljudlöst.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback