Vårkänslor


Hämtade ut lite nya kläder till sommargarderoben idag =)
Var ett par svarta leggings i skin-imitation till också, fast de har jag redan
på mig ^^

Skolan började idag, riktigt seg i morse men blev roligare ellt eftersom timmarna började gå. Drog till gymmet efteråt också. Blev 1 mil på bandet och sedan bar det av hemmåt med ett snabbt stopp på ICA för att hämta ut kläderna. Klänningen/tunikan till vänster ser ut att vara vit men den är neon gul... Jag skulle vilja kalla den grön men nej, den är gul.

Satte igång en maskin tvätt innan jag hoppade in i duschen så ikväll har jag rena kläder igen. Det jag har levt i de senaste dagarna är "rester", ni vet, de plagg man har i garderoben fast aldrig använder... Det som enbart duger i krig. Sånt har jag gått runt med. Men nu har jag tröttnat på att min tvätt inte tas omhand så slängde in den själv. Lär bli 2 maskiner till efteråt - sen är min garderob ren igen.

Känner att vårkänslorna börjar kicka in. Synd att jag inte har någon vår/sommarjacka, får gå och svettas i min Everest tills det blir tillräckligt varmt för enbart tröja.

Peace out
..v, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback