You never know

Hemma från skolan.

Började dagen med extra sovmorgon, läste igenom lite innan provet och körde sedan stenhårt på de 22 frågorna. Lovade precis att alla mina vänner på facebook får 100:- i var om jag får sämre än VG på provet. VG = 40/54 rätta svar.
Hade civilrätt och matte efter... men det är knappt nämnvärt.

Efter skolan kollade jag och Jasmin resor till Göteborg, vi har nu bestämt tider på avgångarna. Åker dit onsdag 21/7 med bussen som går runt 23-tiden och är då framme 22/7 kl 05.50. Hemresan sker 26/7 kl 14.någonting vilket leder till att vi är tillbaka i sthlm kl 21.15 på kvällen. Än så länge går resa, boende och konsertbiljett på 1401:- Det är billigt måste jag säga, utan konsertbiljetten hade resa och boende blivit under 1000-lappen. Nästa fredag bokas biljetterna för bussresan.

Efter att ha kollat upp detta gick vi till stationen och skiljdes där åt olika håll. Jag for hem till Väsby och gick in på Newyorker för att köpa en tröja till en kompis från skolan, på beställning.

Nu ligger jag här och tar det otroligt lugnt. Om jag orkar så kanske jag pluggar lite matte ikväll.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback