bubb

Får än en gång be om ursäkt då jag inte kan fullfölja dagens plikt. Skulle slängt upp bilder från festerna men jag ska upp och jobba tidigt i morgon, kom precis hem. Trodde det skulle bli tidigare, tyvärr. Dock slutar jag jobba 14.30 i morgon och är hemma till halv 4, då kan ni räkna med att bilderna spikas upp.


Vad kan man säga om festerna då?
SJUKT JÄVLA KUL! Folk från överallt och massor med nya kontakter knutna. Kan ju säga att jag är glad att jag är social av mig, pinsamt vore väll annat. Kan väll säga att jag i runda slängar (med bakfyllan inräknad) vart full i 48 timmar. Ingenting att skryta om men man var ju jäkligt sliten mellan festerna. Nu är man nykter igen, har hjälpt Jennie att plocka burkar o skräp på fest nr2, käkat alldeles för mycket donken-mat...


Bilderna komemr som sagt i mrgon och då kan jag berätta mer "när känslan kommer tillbaks"


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback