Felicia är kidnappad

Nu har jag tråkigt igen fast hela dagen har ju passerat?


Trodde ni ja, jag har nämligen vänt på dygnet så nu börjar det bli kväll för mig. Läggdags runt 3-4 någon gång. Blir väll lite film, musik och msn för min del tror jag.


Min lillasyster har blivit kidnappad, hon skulle på Bio och nu är hon spårlöst försvunnen. Blir till att sitta uppe och vänta tills hon kommer hem, då ska jag sitta med fingertopparna mot varandra i köket, kolsvart ska det vara. Sen ska jag tända ficklampan när hon går förbi och sen blir det korsförhör. Får ju inte tag i henne.


Saknar min syster. Skulle inte förvåna mig om den tjockisen blev hungrig och ville äta efter filmen -.-


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ska vi följa varandra på bloglovin? Kommentera min blogg då du följer min så följer jag din :)

2010-08-08 @ 22:40:28
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback