It's ya' birthday

Idag fyller min lillasyster 17 år. Vilket betyder att vi nu är tre 17-åringar boende under samma tak, fast bara under 10 dagar för då fyller jag 18.


Jasmin kom hit för en stund sedan och har börjat baka på Felicias tårta. Kommer en hel del folk hit ikväll för att äta middag, fika och sjunga "ja må du leva".


Vad har jag gjort hitills idag då? Ingenting. Sovit, välkomnat Jasmin och sedan kollat på medan hon bakat. I för sig var jag rätt duktig och stoppade in disk i diskmaskinen. Sitter i mitt rum och pumpar musik nu, tror det blir till att glo på film snart och fördriva tid. Tiden har någon konstig förmåga att gå långsamare när någon fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback