Planer

Idag flyttar jag hem till min moster och ska bo där i 7 dagar, vilket ju betyder att jag åker hem på min födelsedag. Ska packa hela dagen så kommer hon och hämtar mig ikväll. Nya adressen blir ca 2-3 km ifrån mig.


Datorn åker med så jag kan blogga vidare därifrån. Dock blir det inte allt för intressanta inlägg, ska plugga en del under min vistelse hos moster. Har svenska A- prövning om 2 veckor.


Det här blir en ganska lång dag. Ska packa, åka till Solna och handla och sen åka till moster. Måste tvätta kläder som Kari slängde ur tvättmaskinen igår och under den timmen får jag inte lämna huset så runt 14.30 kan jag åka mot Solna.

Hinner inte åka iväg med telefonen idag, får göra det i morgon eller på fredag då jag ändå ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback