Pustar ut för stunden

Rumsrannsakan gick bra. Bara allmänn oordning eftersom allt som legat på sängen var slängt till höger och vänster på golvet. Mattorna var inte heller helt perfekta, för att inte tala om sängen som stod en ordentlig bit ifrån väggen.


Blev till att låsa dörren för att känna sig ett uns tryggare. Hoppas den förblir låst till på tisdag då jag kommer hem och kan låsa upp den själv. Förhoppningsvis blir lakanen bytta då som det är sagt. Ryser i hela kroppen av det som hänt. Känns en aning otryggt trotts allt.


I morgon ska jag jobba 11.15 - 14.45, hoppas jag vaknar i tid imorgon då eftersom jag inte har någon väckarklocka. Jävla telefonhelvete, var den tvungen att pajja just precis nu? Problem kommer sällan ensamma som sagt var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback