Slöbloggande

 

Då var man tillbaka i skolan. Känns som att sommarlovet var för länge sedan. Började med upprop sen blev det lite påminnelser i aulan och efter det tillbaka till klassrummet för att få busskort. 12.40 hade vi vår första lektion som var Filosofi - intressant säger vissa, urtrist säger jag... Var inte riktigt vaken den lektionen, tankarna flög åt annat håll. Lyckades även somna de sista 20 minuterna.


Efter skolan åkte jag till Jakobsberg för att avsluta min samhällstjänst och jag kan gladeligen säga att jag ÄNTLIGEN är klar med de där 90 timmarna. Nu är jag nästan fri, bara skadeståndet kvar och den delen då jag måste leva resten av mitt liv med detta i bakfickan. Både bra och dåligt. Var en riktig väckarklocka för mig.
Skönt att en del är över.


Kom hem precis och nu ska jag bara ta det lugnt. Börjar kl 12.40 i morgon med Engelska C, det ska bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback