Bon Voyage

Då är det Torsdag 23/12 -2010.
Vilket även betyder att jag åker utomlands, första gången i mitt liv, om mindre än ett dygn. Runt 04-tiden inatt kommer taxin och hämtar upp oss så vi kan åka till arlanda.
Väskorna är färdigpackade och jag har säkert med mig alldeles för lite kläder.


Ska snart bege mig hem till mamma och pappa för att fira jul så att tiden går snabbare. Just nu smyger klockan fram sekund för sekund. Hittils har jag packat, bråkat med katten och spelat en massa spel för att få klockan att gå men det hjälps inte.
Kattjäveln fattar att det är något på gång, men än vet han inte att han ska få bo hos mamma och pappa samt dela hus med deras fula katt. Yoyo har vart aggressiv hela dagen och försökt attackera mig ifrån fönsterbrädan... Efter en stund blev han snäll och satt och posade lite och svängde med svansen i takt med min musik, innan han blev arg igen och började bita mig. Så kan det gå när man har katt.


Om jag inte hinner blogga något mer idag så får jag önska er alla en
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!


Så får ni läsa mer när jag är tillbaka =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback