Dagens + rättning

Så kom då dagen då jag äntligen sade upp mig ifrån McDonald's.
Detta ska jag fira genom att gå ut på krogen med Angelica på Lördag. Fick även en överraskning i form av slutlön, som kommer i Januari - glädjande. 
I Januari firas det ytterligare då jag bockar av ännu ett jobbigt kapitel i mitt liv och förevigar det med texten "Ensam Är Stark". Ni såg rätt. Jag har bokat tid hos en tatuerare nu, med hjälp av en kompis. Det luriga är bara att de vill ha förskottsbetalning för att vara säkra på att jag kommer dit den tiden. 14/1 -11 ligger jag under nålen igen. Jag längtar verkligen! Tror dock att jag har glömt hur det kändes för jag vet att det gjorde otroligt ont men jag kommer inte ihåg själva smärtan. Vi får väll se hur ont den här gör smo kommer ta upp större delen av nacken/axlarna eller hur man nu ska deffinera partiet mellan axlarna men under nacken...





Fast jag har fått bekräftat nu att "De" ska bort. För det heter Sola È Forte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback