Ego ikväll

Nu har jag bloggat dåligt igen.
Sov hos mamma från i torsdags till igår för att jag skulle på möte med min soc-tant. Stannade kvar i Jakobsberg en stund för att shoppa och efter det var jag för trött för att åka hem så jag åkte till henne istället.


I går åkte jag från mamma till skolan, gick på lektionerna och var så nervös att jag mådde illa över ett prov jag skulle skriva på eftermiddagen. Sista provet i rättsordning. Skrev jag MVG så blir det även det i slutbetyg. Känns som att jag klantade mig totalt, fast så kändes det när jag skrev MVG-provet i straff & processrätt med. Skulle bli överlycklig om jag lyckades.
Efter skolan åkte jag med Jennie hem till henne och gav henne massage och efter en stund åkte jag till jobbet. Roligare än så hade jag inte. När jag kom hem på kvällen försvann alla mina MSNkontakter när jag skulle uppdatera mitt virusskydd så fick sätta mig och leta fram alla igen vilket tog timmar... Ville bara rädda en speciell kontakt och jag lyckades, plus alla de andra 1.000.000. kontakter jag haft på min MSN förut.


Men idag är en ny dag! Ska skutta in i duschen om ett par minuter och efter det kolla när jag behöver åka till jobbet. När jag jobbat klart måsta jag skynda mig hem för att sminka mig och byta om så jag kan åka tillbaka till stan och fira Angelica, som fyller år nästa vecka :D Då ses vi alla på EGO ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback