I år blir det bara hårda paket



2 av de saker jag önskat mig i julklapp kommer jag att få. Då är det bara en önskning kvar. Om jultomten är en ande ur en flaska så borde jag få den saken också med tanke på att man brukar få 3 önskningar. De saker jag till 100% säkerhet ska få är digitalkameran och den externa hårddisken. Sitter just nu och bråkar med mamma om att jag vill ha ljudkortet (till höger) också. Eftersom min födelsedagspresent blev en flopp utan ett externt ljudkort så är det ju nödvändigt anser jag!


För mig funkar det att vara envis, så tjatar jag bara lite till så kommer jag att få den. Kalla mig bortskämd om ni vill, jag vet redan att jag är det och det är ju inte mitt fel att jag alltid fått vad jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback