I'm bringing it back

Oj, här har man vart dålig på att uppdatera ser jag! Fick ett besked i Fredags och har efter det haft begränsad tillgång till dator.


Fredagens casting gick väll sådär. Fick gå in på gruppintervju där vi blev filmade medans vi presenterade oss själva. Efter det fick vi göra ett expriment, vi skulle göra en övning inför programmet där man en och en gick med en ögonbindel in i ett mörkt rum och fick stoppa handen i en låda och känna efter vad som fanns där i. Det var något av det värsta jag någonsin gjort. Det var hur mycket olika saker som hellst där i och i mitten någonting som rörde sig. Riktigt obehagligt. Men får man vara emd i programmet kan man nog förvänta sig värre föremål skulle jag tro.


Vad händer idag då? Eftersom jag kom och skrev provet tidigare idag och fick veta att nästa lektion var inställd så ska jag åka hem till mamma och dega där om en stund, ska bara få tag i henne först. Ska sova där inatt så har ingen aning om vad jag ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback