Sämsta kvällen på länge

Blev ingen vidare utekväll igår. Folket levde verkligen upp till namnet på krogen, EGO.
Enormt dryga människor som enbart tänkte på sig själva. Jag fick stå i toalettkön i 30 min för att folk antingen trängde sig före eller hade sex på toaletterna.
Tappade orken till att vara trevlig så till slut hade jag lust att slå ner varenda människa. Det kändes som det ända rätta.
Fick tvinga Angelica därifrån vid 02.15 för då orkade jag inte med människorna längre. Vi åkte till Centralen och satte oss på donken istället.


Har precis ätit lunch. Ska åka till jobbet med bussen som går 15.52, sista arbetspasset för den här månaden. Får ringa efter nyår och fråga efter nya pass.
I morgon är jag ledig ifrån skolan, riktigt skönt. Ska försöka städa mitt rum och tvätta kläder så man har något att ha på sig i Egypten. På Tisdag är det julavslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback