Clothing is loving



Jag fick VG på mitt muntliga prov i tyska och MVG på läsförståelsen idag - är överlycklig.


Just nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska ta o köpa mina pianorandiga tights i morgon (om de finns i Jakobsberg) Annars får det bli på fredag. Kom på att de skulle vara GRYMT SNYGGA till min Oversize Kavaj, ett svart/vitt långt linne och mina nya heels. Blev typ kåt i den tanken... jag älskar kläder - förstå mig inte fel. Kan sitta och tänka på ett plagg och plötsligt få fram en hel stil utefter det specifika plagget. Inte mina stiler, tyvärr. Men ni ska få se - everyting is about to change but me.

har tröttnat på min tråkiga garderob. Allt man ser är antingen svart, vitt, grått eller rosa. Nästan. Allt annat är bara undantag i brunt, rött, gult och grönt. Det enda riktigt färgglada i min garderob är mina underkläder och det är ju inte det folk ska se mig i. Äeh ett klädbyte blir det helt klart innom kort :D

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Läsken Tha Norrlänning!!!!!

Vi äger sönder på muntlig tyska!!!!!!

2010-02-24 @ 17:59:16
Postat av: Casandra

och den 25e är här =D vill du fortfarande ha väskan? (a)

2010-02-25 @ 20:52:39
URL: http://kennyman.blogg.se/
Postat av: casandra

tur att ja e så snäll och glad idag då, du kan få den för 250 ^^

2010-02-25 @ 23:38:38
URL: http://kennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback