Dagens outfit

Dagens outfit-bilder var inte så lätt som jag trodde.

Skolan idag, försov mig så missade Italienskan. Jag och Jassa fick igen våran "fredags-ångest" från 1:an (som egentligen borde bytas ut mot fredags-flumm) och bestämde oss för att prata skånska hela dagen, det blev jätteroligt... Fast enormt drygt för alla andra.
Efter temadagen åkte jag hem till Fredrik och myste.

Först kollade vi på Sex And The City som gick på Tv, tyvärr avsnitten från säsong 1 som jag såg för någon vecka sedan. Sen blev det Top Model och lite pussande. Efter ett tag blev det mer pussande och söta, värmande léenden (hihi ^^). Fick också höra att jag var snygg för första gången sedan dagen innan nyår, av honom. Jag blev jätteglad... Kanske kommer vi någon stans trotts allt :D I hope so.

Det är verkligen småsaker som gör en glad när man är kär. När jag är ointresserad av en person och den säger att jag är snygg så svarar jag bara "jag vet". Nu är det liksom annorlunda. Jag blir varm och glad och tackar. Kärlek är lycka.

17.47 åkte vi mot stan. Han hem till sina kompisar och jag hem till Väsby. Vi tog sällskap till Tcentralen och tur var väll det för att åka buss med han är som att åka frittfall (det går snabbt).

Dagens outfit:
* Tröjklänning - Love label
* Tights - H & M
* Snobbenstrumpor - H & M

Simple as that.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback