Lördag 13/2 2010

Kom hem för en stund sedan

Jobbade 4 timmar och åkte sedan till ICA i Infra City för att hämta ut paketet från Dunken.se.


I just love them!!!!!

Efter att ha hämtat ut paketet åkte jag hem och såg syrran i hallen med sin nya elgitarr. Hon skulle ha köpt den efter studiebidraget, men tydligen hade mormor kompenserat min dator (som jag fick i födelsedagspresent) Med en ELGITARR helt utan anledning!!! Snacka om att jag är avis. Jag kan ju "betala allt själv eftersom jag tjänar mina egna pengar"... Som alla andra säger. Jätte orättvist.

Nu sitter jag här och väntar på middag. Kollar lite på Big Mommas' house 2 på Tv, skit rolig.
Efter middagen blir det: Plugga svenska och anmäla sig till högskoleprovet ^^

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback