Mathilda gone wild



Tråååkigt, tråkigt, otroligt tråkigt.

Det är precis vad jag har just nu. Funderar på att städa mitt rum men det är jag för lat för. Kungen är inte på väg hit endå så det kan lika gärna ligga grejer överallt.

Är trött på människor som säger att vi inte kan ses hela tiden. Klart som f*n vi kan, det är ju ni som inte vill. På det får man ALLTID som svar
"Jo jag vill men det går inte".
ALLT GÅR OM MAN BARA VILL, sluta säg emot er själva. Vill man så kan man.

Vill aldrig mer höra den så kallade ursäkten. Nästa gång kan ni väll säga vad ni ska göra istället för att träffa mig, världens bästa Mathilda. Hur kan man dissa mig liksom? Förstår inte. Min dyrbara tid som jag mer än gärna lägger ner på att hitta på något, så är alla för fega för att våga ge mig en anledning till varför vi inte "kan" ses.

Bättring

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback