My eyes to die for

Glömde bort själva poängen vid matbordet...

Jag berättade att jag fick höra att jag var snygg idag (renhjärtat). Efter ett tag frågade Mats hur jag hade haft tid att sminka mig i morse då jag var försenad, så förklarade ajg att det var en 5-minuters sminkning som inte gav mina ögon rättvisa så maskaran klumpade sig och jag försökte fixa det ditt och datt.

Då sa han att han bara undrade för att mina ögon framhävdes så vackert och jag fick en mer intensiv blick. Han tyckte att det var fint. Så börjar jag kolla runt lite vid matbordet och känna mig obekväm, så ser jag hur 8 andra ögonpar kollar in i mina ögon. Pinsamt värre. Kände mig riktigt utpekad.

Fast det är lite svårt att inte göra det när man har så fina ögon som jag ^^

Bild från annat tillfälle.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback