Myspys-helg



Kom hem för ca en timme sedan.

Sov hos Fredrik inatt och enligt mig så var det jättemysigt. Sjukt vad den killen är underbar.

Innan jag åkte hem till han var jag och Jassa i stan. Jag köpte strumpbyxorna, 2 tygkjolar och ett par solglajjor som var minst sagt coola. Det tog typ 2 timmar att hitta.

Tog mig hem till Fredrik med en onödigt välpackad väska, använde alla kläder i den men hade klarat mig på hälften. Somnade vid 2-tiden inatt medans vi kollade på en film, var jättetrött. Sen vaknade jag kissnödig kvart över 8 i morse och kunde inte somna om.

Låg kvar och kramades med Fredrik till halv 10 innan vi började klä på oss. Jag skulle ju vidare till jobbet så fick bara bli en liten sovmorgon.

Vi kollade på Soul plane och Dunderklumpen igår, så totalt ägande. 

I alla fall ligger jag här på sängen o har otroligt ont i magen. Är helt ensam hemma och ingen hör av sig, det suger... Känner mig lite ensam.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

fin blogg!

kram

2010-03-01 @ 13:12:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback