Nymöblerat

Efter middagen fick jag jättetråkigt.

När jag har tråkigt kan det hända att jag drar igång med stora projekt.
Det kan sluta hur som hellst, ena gången med att sängen och alla möbler byter plats och andra gången att halva garderoben försvinner ut i tomma intet.
Nu ikväll hände lite utav båda delarna.


Resultatet = stilfullt och rent. Fredrik ska kanske komma hit i veckan och städa mitt rum. Någonting ger mig en känsla av att det inte alls blir mycket städa av med tanke på att jag precis avklarat den delen själv. Men vi får se vad som händer, skulle ju vara kul att få hit honom - var ett tag sedan sist.

Usch vilka tråkiga väggar jag har, inte tänkt på det innan nu. Över datan ska det upp en Tv på väggen snart, en större än den som står på skrivbordet. Fast vill köpa hem lite tavlor också. Har hittat en sjukt snygg inne på Galerix, problemet är att bakgrunden på den är samma som min vägg, så det skulle se riktigt tråkigt ut. Vi får se vad som händer.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: casandra

sv; okej =) ger du 300 då? i så fall kan jag vänta =P

2010-02-09 @ 13:10:05
URL: http://kennyman.blogg.se/bye
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jag med! den är sjukt bra!

2010-02-09 @ 17:31:08
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback