Oh happy day



Kom i tid till skolan idag även fast trafiken var som den var.

Jag och Jassa har mestadels planerat Göteborgsresan, som vi hoppas på blir av. Jag får troligen veta ikväll om jag får åka och då är det 100% säkert att det blir av.
Verkar bli som så att vi stannar i Gbg från torsdag till måndag i såfall, inget bestämt än som sagt.


När jag klev av bussen på hemma plan nu för en liten stund sedan såg jag att gångvägen var nyplogad. "Jippie" tänkte jag, då borde gatan ner till mitt hus också vara renplogad. Så jag knallade på och kom fram till min gata där jag till min förskräckelse ser en decimeter modd. Fattar inte varför kommunen satsar på att ploga gång och cykelvägar varannan jävla dag, men att de aldrig kan ta sin lilla grävskopa och köra de 3 extra meterna för att ploga upp min gata... Det är snorhalt under modden, håller på att slå ihjäl mig så fort jag går utanför gården. Tycker att kommunen borde prioritera gator där det finns lekande barn i stället för gångvägar.

Eftersom det här är min blogg så får jag tycka som jag vill och skriva det jag tycker, ni behöver absolut inte hålla med mig - för er som inte har förstått det.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback