Omvärdera &Prioritera

Dags att kolla på Melodifestivalen nu då.
Inte för att jag tycker om det så värst mycket, men vad finns det att göra om man bara sitter hemma ensam en lördagkväll. Jag och Fredrik har tjafsat hela kvällen, men han tycks inte fatta innebörden av det jag säger till honom. Han förstår inte att han ser sina begär före allt annat, han förstår inte hur man lär sig omprioritera det för att istället prioritera annat och för det får jag ta smällen.

Om han bara kunde omvärdera en del och sätte det omvärderade i centrum så skulledet bli mycket bättre vad det än är. Menade inte att jag ska vara i hans centrum men om han värderar något annat så behöver inte min situation se ut som den gör nu. Jag vill bara att allt ska vara lugnt och perfekt.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback