Running the race of love



Jag hatar att jag är så otroligt svartsjuk som jag är.

Har pratat med Fredrik hela kvällen och strött en massa söta kommentarer över honom under hela tiden. Allting kändes jättebra fram till nu, då jag såg att han pratar med någon tjej. Jag vet itne vem hon är eller något men det var bara jobbigt att se. Hoppas verkligen att Jag inte ställs åt sidan för någon annan. Jag vill inte dra slutsatser utifrån detta, men jag kan inte låta bli att dömma.

Det är som att allt bara faller sönder med en liten knackning. Små detaljer som små möss gnager sig in och tär sönder mig. Jag är rädd för motståndare. Jag är inte en tävlingsmänniska så länge jag springer loppet. När jag är i mål är jag antingen en värdig vinnare eller en dålig förlorare. Men under loppets gång kan det gå hur som hellst, jag förväntar mig aldrig en vinst.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gråtit efter en kille?

2010-02-25 @ 17:47:35
Postat av: Anonym

över*

2010-02-25 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback