Skrivtorka


Bild från Förra året (maj?)

Var hos Fredrik efter skolan igår, åkte väll hem vid 9-tiden.
Var halvdöd när jag kom hem och hamnade i sängen direkt. Sov som en stock. Idag blev det skola och efter det kom Kari och hämtade mig för att vi skulle på möte. Jag skulle egentligen ha jobbat efter men tror att jag har feber så är helt borta.

Har ont i nacken och huvet så tror att jag kommer bli förkyld snart. Har inte så mycket att skriva om idag faktiskt, life's rolling. Skulle hämtat ut mina underkläder, från dunken.se idag men Felicia ahde bråttom på toa så vi hann inte förbi ICA - Arg man blir. Måste hämta ut de i morgon.

I morgon måste jag även sy arbetskläderna som jag märkte att det gått hål i.

Nu blir det läggdags.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback