Söndagsplaner

Låter som en dålig ursäkt när jag säger att det faktiskt var blixten som gjorde min hand så pass mycket vitare än mitt ansikte, men jag tänker inte ljuga, så det var faktiskt blixten som gjorde det största jobbet.

Kom ganska precis hem ifrån affären. Köpte lördagsgodis idag eftersom vi börjat protestera här hemma mot att vi inte får godis längre. Blivit lite slarvigt med sådant.

Inga större planer för idag. Ska följa med lillesyrran till Jakobsberg senare för att sälja hennes Mp3-spelare. Hon vågar inte gå ensam eftersom hon tror att köparen ska ge sig på henne.
Fattar inte hur hon tänker när hon har tränat Judo hur länge som hellst.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback