Trök

Jag borde så sitta och plugga svenska nu, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.
Sitter o glor på Tv och kikar runt på datan lite. Ellos-paketet har också kommit in nu. Hoppas Jassa får in sina pengar så jag kan hämta ut mina underkläder den här veckan (A)

Ikväll blir det lugnt gissar jag på, kommer väll snacka med Fredrik en del på msn senare, fast det vet man ju aldrig. Vi ska ses i morgon i alla fall men vart har jag ingen aning om längre. Vi pratade om att va hos mig, men tror inte det blir av, fast man vet ju aldrig, så som jag töd det blir det i stan, kan ju ha fel men vi får se.
Ingenting säkert riktigt.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Just nu har jag även en tävling där du kan vinna ett presentkort på Nelly värde 500:- Delta gärna :) Det är Gratis såklart!



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-11 @ 12:10:48
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback